2013年5月14日 星期二

Suki

高材生Suki唔單只讀書好叻而且仲係靚女一名....所以父母都對佢寵愛有加...簡直係家中既小公主....淨係睇到佢間房就知la仲靚過酒店房

Suki喜歡比較誇張既造型....喜愛大眼妝
...非常配合佢既公主feel!!


最難忘係當日我既化妝箱被鎖左係架老爺Benz花車度
開唔返個車尾箱...所以無架撐轉迎look急得新娘子喊左出尼..我遺有用緊有既補妝工具幫suki轉妝!其實我都好驚因為我之後連續六日都有outjob!好彩最後係開席前爆到個鎖救返我個化妝箱出尼
Suki染左個好特别既紅色加金色 highlight!
\好多金ar!!!
Photo from Suki's facebook( by K&S Production)


Makeup & Hair styling by Jenga Lee

沒有留言:

張貼留言