2013年5月1日 星期三

睫毛三寶~最強睫毛液

成日都有客人問我地有咩化妝品護膚品好用!!
其實做左化妝師咁耐的確花左唔少錢左試右試...發掘下有咩平靚正
既 products!!
所以我地AnnaCreation既化妝師將會輪流為大家介紹下我地既心水選擇!


"用睫毛液最怕就係半日都唔夠就變左國寶....所以我推介大家可以試下Kiss me Heroine Make 特強豐盈纖長睫毛液...平時出妝朝6晚11...個妝閒閒地都要keep十幾個鐘..用左lee 款kiss me 睫毛液返到屋企個人都已經謝左但d睫毛都仲會仍然乖乖地豎係度 ....我已經用到第三支la !! "

by Jenga .Lee @AnnaCreation


沒有留言:

張貼留言