2013年5月29日 星期三

Dorcas

Dorcas係定居係外國既新娘子...而有幸能夠成Lee大美人既化妝師全靠佢既廿四孝奶奶!!認識到lee位奶奶全因為係之前既緍宴上凳腳(好多時影攝師同化妝師都會被安排到不同既姨媽姑姐圍度坐)而lee位靚奶奶知道我係當日既化妝師就不斷讚我個妝化得靚..D頭又set得好..hahaaa...攪到我都唔好意思..之後就問我攞左卡片話尼緊新抱搵我幫手!之後真係收到佢既電話,因為一對新人唔係香港試唔到妝...但就對我非常信任...confirm 左搵我幫手!
新娘子
外國居住所以喜歡非常Natural既styles...被我三番四次要求下先黏短短既假睫毛...頭飾也要最細既有些造型甚至不用!!
我同意
有氣質有自信既新娘唔應該被花花碌碌既頭飾...複雜既髮型or化妝掩蓋!!
老土d都係果句有時候"簡單就是美!"






新郎哥都好靚仔ar!!


又靚又nice既新娘子!仲好為食添 ar


係外國 Taylor-made 既緍紗手工勁靚ar!!






多謝靚奶奶既欣賞....希望你早日抱孫!!!




Makeup & Hair styling by Jenga Lee


沒有留言:

張貼留言