2012年12月27日 星期四

Maggie



My Bridal extremely love Vintage Style, W Hotel 個場又幾靚,Buffet 又好味,D staff very nice ar,整體都俾8個LIKE LA! 新娘子本身都好有要求,試妝時千叮萬囑要超淡妝,
連眼睫毛都問我可唔可以唔貼,眼線可唔可以好淺,胭脂就要粉紅色,我都解釋俾她知,身為新娘子當天是全場焦點,加上個台咁大,個主角對眼唔夠神影出來D相唔靚之餘,
現場賓客都會覺得你唔夠CHARM.聽完我講她都明白,所以由我發揮,唯一她堅持一定要好淡,所以係她結婚前我都專登去找了一對襯她GE眼睫毛俾她,她自己好擔心太
誇張也準備了公主李GE俾我,但最後我幫她拼上去後,都係我幫她選的最自然得來又有神,好開心就係我用專業意見令她接受同放心將自己交俾我.


沒有留言:

張貼留言