2012年12月11日 星期二

Julia





12/12/12 是個超級好日子啊! 當天原來有成696對新人結婚, 而我的新娘子更是好LUCKY 地得到各傳媒的垂青,同他們做了訪問,
而我作為新娘子Julia ge化妝師更加替她開心, 更估唔到我都入了鏡,朋友家人都sent了在無錢新聞有我個樣ge 影低俾我,
令他們當天更添色彩, 當天連天公都造美, 陽光普照, 攝影師提意新娘子上山頂取景,影多d靚相, 更開心仲有一班超nice ge兄弟姊妹一齊
陪對新人一齊影下花絮,更在當天晚宴中播放,效果真係好好, 更要多謝姊妹中的小悅幫我影了幫Julia 化妝ge 花絮,她也是我來緊的新娘子,
好多謝她介紹新娘子俾我認識, 最開心係可以係另一個婚宴上再聚埋一齊.











1 則留言:

  1. hi Anna,

    my big day is on nov 24 ,2013,
    are u avildable on that day ?
    my email: wendykwok1021@gmail.com

    回覆刪除