2012年12月5日 星期三

Crystal



真係好開心可以做Crystal 大日子ge化妝師, 我們真係好有緣份, 因我們兩個是同鄉下,一講自己人都知,但原來連個地方都一樣.
我最滿足是我同crystal ge溝通好好,她又超nice,大家都好夾,我同她化緊妝時她己話我知她當天ge安排,呢個係我feel到她對我ge
信任,好開心她陪我癲玩了好多個造型,真係好多造型都合她,所以越玩越多,如果她可以早來試,可能玩得仲多.影了好多相忍唔住要快
d睇相同post她d靚相出來. 她真係有d角度好似Janice Man. 得閑要再找下你俾我化下妝玩下造型先得,我們五月見啦!



沒有留言:

張貼留言