2013年3月5日 星期二

Winnie




Big day 當天先知原來Winnie 同我一樣係天蠍座, 都係好爽朗GE人, 她來試妝時,己在apps 話我知她ge要求, 其實好簡單,要大眼,不要大細眼,
加上她帶大眼仔真係好襯她, 好靚,係各樣安排上她都好放心甘交俾我, 又窝心, 成日怕我太累, 當天她係hold了我全日化妝, 我見她sent俾我個
rundown入面, 安排外景時都無我車位跟出去, 就提下她,點知她話怕我太累, 外景一小時叫我休息下,真sweet, 當然我緊係要鍚晒她啦, 跟住她,
果日又超cold,又有雨, 好彩出外景果一小時都好順利,winnie真係好有福氣ge新娘子,奶奶又好鍚她, 老公仔細微位見到她關心鍚她,朋友們個個
都為她ge婚禮好幫手, 當天樣樣都好順利. 可以做你化妝師我也超開心,更多謝你知我第日要一早五點出job,叫我轉完個送客就可以走,
仲俾多一封超大利是俾我,好多謝你啊!


1 則留言:

  1. Hello, can you send the 2013 package of bridal make up to makwinnie427@yahoo.com.hk, also, do you available on 8 Dec,2013? Thank you very much!

    回覆刪除