2013年3月20日 星期三

Una





Una 係上海女仔, 仲好叻tim ar. 來到香港ge會計師樓做野, 老公仔一樣咁叻, 真係超襯ge一對壁人, 她係我12/12/12 Julia 新娘子介紹俾我ge,
她們都係來香港做野ge上海女仔, 她們都很幫大家,很 Close, 互相幫助, 加上Una的性格是超熱情的女孩, 記得有一天我有另一位新娘子在試
妝,剛好她上來選頭飾, 一知大家都是在Helena May 設宴, 兩個新娘子都聊得忘我了,還聊起那不可以弄decoration, 要弄原來要付錢才可以,
真係好多規矩, 後來當天都可以掛小小氣球, 她都主動sent d 相話俾果個新娘子,真係超nice, 後來仲介紹了兩位新娘子俾我, 而她ge伴娘又係
2014年新娘子,雖然仲未知大日子幾時,己問定我啦, 真係好開心可以做Una ge Mua, 連新郎哥阿Bill 也好nice, 一知我幫他朋友係今個月23號
注冊化妝,因朋友身在上海,所以幫他Bank in deposit 俾我.我們又再聚啦.

沒有留言:

張貼留言