2013年2月17日 星期日

Mel

Mel Mel 真係超 nice ge 新娘子, 因當天係她來試妝前我有另一位新娘子, 她見我由3點開始做野, 無野落肚, 我都只係想食小小野就開始.
係她堅持一定要我叫外賣食飽飽先俾我化, 點知打開外賣紙,間間都未開, 她竟然話落去幫我買飯盒俾我食, 我都真係超唔好意思,真係好窝心啊!
我地兩個都不停講大家好似識得, 一D都唔覺係第一次見咁,加上她男朋友仔又係咁nice 同攪笑, 好開心試了幾個造型後, 她都OK,尤其鐘意
韓式簡單果個, 令她睇上來確係好高貴大方, 加上她D輪廓真係好出, 到她走時,我都忍唔住要影多一張無set hair ge 自然樣, 真係好似拍緊
護膚品廣告咁ge造型.






沒有留言:

張貼留言