2013年2月28日 星期四

Manika




 Manika 係外籍新娘子來ge, 她真係超nice, 我係她第一個試妝, 好彩係溝通上都可以俾到她信心, 她compare了另一位化妝師後找返我, 真係好開心可以
擔任她大日子的化妝師, 她要求就係超自然,咩都要好清, always natural 呢個字就係她同我講得最多, 在試妝時我己知她ge要求, 也找了很自然的眼睫毛,
再買了個Tan look ge powder for her, 因她擁有好靚ge膚色. 新郎哥,媽咪,同姊妹們都超nice, 講足全日英文感覺真係好開心, 因之前去了外國遊學返來後,
都無咩點講, 英文又好似進步了, 嘻嘻, 當然有講得唔好時啦, 她們都不會點介意ge, 以笑帶過!
更有兩個可愛小朋友陪我玩,真係好得意, 着起成套suit 後super cute ar, 仲見到他換片片, 哈哈!
11點才開始化妝, 12點新娘子 好窝心地叫了好多野食俾姊妹同我們食, 金鐘香格里拉d 三文治好好味, 超中國人ge我都like上了.

沒有留言:

張貼留言