2013年4月24日 星期三

Agnes

新郎哥Justin 係另一個新娘子Jessica既好細佬...一見家姐試完妝就叫老婆Agnes搵我試妝!!佢地一家都非常之nice ar!!唔好睇新娘子Agnes個樣斯斯文文但其實佢非常活潑同爽直...問佢想要咩造型or用咩頭飾...佢就話完全信曬我叫我幫佢襯!!多謝你對我既信任
 

 Lee張側面相真係好似法拉ar

成日都會聽到你地鬥鬥咀....你串下我我又串下你!!!其實聽得出你地好sweet同好愛對方!!
好開心可以做到你地一家既化妝師.....
祝你地兩pairs都開開心心...幸福快樂...早生貴子(女)....一家熱熱鬧鬧!!

P.S.唔記得帶相機...用電話影加上酒店d燈唔係好夠...所以d相有d蒙!!

makeup & hair styling by Jenga Lee

2 則留言:

  1. Jenga~ Can I have the price list on 14 Nov 2014 please?
    Here is my email address....diy_hk03@yahoo.com.hk
    [版主回覆04/30/2013 11:05:50]Plz check your email thank you!!

    回覆刪除
  2. jenga ..may i have your price.list of big day? my email is lcmmandy@hotmail.com. thx

    回覆刪除