2013年1月27日 星期日

Helen

 






今天先有時間Upload d 係Macau ge Prewedding photos, Helen 是我朋友介紹俾我ge新娘子, 所以係化妝及轉造型時會更加多默契, Helen 好聽話, 她話我知, 她差不多隔日做保濕mask同眼膜, 所以當日個skin好好,加上天公造美,個天好藍,加上又有D微風, 最開心是新娘子,新郎哥,仲有兩個攝影師超級好人, 大家都好幫大家,因我帶了個喼來化妝,實在超重,加上仲要行石屎路,好辛苦,他們自己都好多工具要拿,都幫我拿埋,當然我又會幫下他地拿下D輕d ge 野, 兩位主人家又成日怕我們辛苦,問食唔食D野先, 完全唔覺自己係做緊野,而家好開心地玩緊, 辛苦過後,仲請我們去食一餐海鮮餐, 超正啊成個TRIP!




沒有留言:

張貼留言