2012年11月22日 星期四

Mandy

甜姐兒~Mandy!!試妝個時已經知道你係個大美人...所以無論幾重都好都要帶部大相機幫你影返d靚相!!


你真係好似樂瞳ar
由其是lee個樣


除左大美人又點少得勁靚仔既新郎哥呢
!!好襯你地



m7

以下相片自WALTER@DING STUDIO

My Favorite........LIKE X 100

由新郎哥親自design既highheels...D水晶仲要係佢親手貼嫁..."Mandy你真係幸福到暈ar
"




多謝你ar Mandy...睇到個Blog既Post之後好感動ar!!可以成為你bigday既化妝師係我既榮幸!!


"祝你永遠幸福快樂...日曰都笑得咁sweet
"


2 則留言:

  1. hello Jenga, 請問你14年3月29日有期嗎? 可以send price list 及 contact detail 給我嗎? 我想來試妝~~ silkymoonlight@hotmail.com thanks~

    回覆刪除
  2. Dear Jenga, 當天很多賓客讚MUA的化妝同髮型都好靚呀, 最重要是我同老公都好滿意, big day當天你由朝幫到晚, 有你陪着我很安心呢!好鐘意你影的相呀,同DING STUDIO感覺很不同很SWEET,特別是嶺南D相真的好靚, 你要繼續努力令其他新娘子靚靚呀
    (我好想要你影的相呀,SEND給我好嗎?)

    回覆刪除